två låtar ! :D

hha jag och min kompis sofie som går i min gymnastik grupp ska ha lärt oss dom här två låtarna när vi är i italien på gymnastikläger :p haha :)/ C

 
text till den här :
Superduperkille  (Superduper, superduper, superduperkille)  
Det finns en kille i min klass  Som alla tjejer tittar på  De sitter och drömmer sig bort  Och tänker honom skall jag få 

  Han är inte som alla andra  Han har nåt speciellt  För när han ler stannar världen till  Allting känns så bra 
  Han är min superduperkille, number one  Han är den som jag gillar mest  Superduperkille, bara min  Han är bäst, allt blir som en fest  
(Superduper, superduper, superduperkille)
   Var jag än är, vad jag än gör  Så finns han alltid där  En härlig känsla inom mig  Viskar jag är kär 

  Han är inte som alla andra  Han har nåt speciellt  För när han ler stannar världen till  Allting känns så bra
   Han är min superduperkille, number one  Han är den som jag gillar mest  Superduperkille, bara min  Han är bäst, allt blir som en fest 
  Men så en kväll  Satt vi ensamma han och jag  Han tog min hand och sa:  Att det är dig som jag vill ha 
  Superduperkille  Superduperkille  
Han är min superduperkille, number one  Han är den som jag gillar mest  Superduperkille, bara min  Han är bäst  
Han är min superduperkille, number one  Han är den som jag gillar mest  Superduperkille, bara min  Han är bäst, allt blir som en fest   (Superduper, superduper, superduperkille)

Kommentarer
Postat av: EZGI THE BITCHEEEEEEEEEEEEES

haha challie du e så söt .värsta SUPERDUPERKILLE O SÅNT HAHAH :)

2009-06-13 @ 11:50:43
Postat av: CHALLIE DEN FUCKING BÄSTA!

haha i knoow ! :D

2009-06-13 @ 16:05:55
Postat av: EZGI THE BITCHEEEEEEEEEEEEES

HAAHAHAHA NÄR SKULLE VI VARA MED VARANDRA IGEEEEEEEEEEEEEEN FÖR DU VET VI MÅSTE TA BILDER TILL BLOGGIIISHEENE BREE ! :d<3333

2009-06-13 @ 18:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0