sjuk

seriöst redan början på sommaren e sääääämst som fan ,det regnar bara ju (?) menmen det ska inte få förstöra min sommar men ska berätta vad jag har gjort :)

TORSDAG: va hos tandläkaren då uuuuuuuch vad jag hatar tandläkarna dem e så jävla taskiga o läskiga menmen efter det drog jag för att träffa balle så jag träffa henne efter det så va vi ute vi gick runt o senare på kvällen byte vi om o va skit söta o sen träffade vi jesper o va med honom lite sen drog vi hem till mig o va ute till typ 1 kommer inte ihåg faktist men sen drog vi in o vi gjorde lite saker o sen typ somnade hon så jag somna också :S (?) menmen vi hade kul iallafal.

FREDAG: fredag har bara vart lugn dag det bara reeeegnade o reeeeegnade så vi va båda sjuka o jag gjorde mat till båda så vi låg kvar i sängen o åt mat o sen typ somna men ibland hoppade vi på varandra o knullade o det fett mysigt hahaha :P men imorgon ska jag träffa josefin det blir nog fest så vi får se om jag kommer orka skriva blogg :)  / E


bild från oss när vi träffades o drog hem till mig en snabbis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0